Етапи продажу нерухомості на вторинному ринку у Чернівцях за допомогою ріелтора

Етапи продажу нерухомості на вторинному ринку

у Чернівцях за допомогою ріелтора

 

Житло є одним із головних інструментів досягнення соціальних цілей суспільства в наш час.

Сьогодні ринок нерухомостi подiлено на первинний i вторинний. Первинний iснує, доки ведеться будiвництво.

До вторинного ринку належить нерухомiсть, яка вже мала зареєстрованi права власностi.

Багато покупців зупиняють свій вибір на нерухомість вторинного ринку. Це зумовлено в першу чергу тим, що на момент придбання житла  поруч із домом буде розвинена інфраструктура (магазини, ринки, перукарні тощо).

Наступне на що звертає увагу покупець – це різноманітність вибору. Придбати квартиру в Чернівцях на вторинному ринку можна на будь-який смак: з євроремонтом, з косметичним ремонтом чи з голими стінами; в центрі міста чи на окраїні, укомплектованою меблями і побутовою технікою чи порожню.

Ще одним позитивним моментом є те, що в деяких випадках квартира вторинного ринку є придатною до заселення в день укладання угоди.

Продаж нерухомості на вторинному ринку у Чернівцях відбувається по певній схемі (поетапно).

 

1 етап – консультація та оцінка нерухомого майна.

При продажі  квартир, перш за все, потрібно оцінити об’єкт, який продається. Для цього потрібно в першу чергу проконсультуватися зі спеціалістами (сертифікованими ріелторами), які працюють в дані сфері. Ріелтор в свою чергу здійснює моніторинг цін на схожі об’єкти, аналізує ринок нерухомості.

2 етап – укладання договору надання послуг, ексклюзивного договору.

Підписання договору з одним агентством нерухомості дає можливість продажу нерухомості по максимально вигідній ціні для продавця. Як правило ріелтор, який підписав ексклюзивний договір з продавцем співпрацює з  усіма іншими агентствами, ріелторам, пропонуючи співробітництво в спільному пошуку покупця.

3 етап – проведення маркетингу та реклами об’єкту, який продається.

На даний момент найбільш ефективними носіями реклами нерухомості є інтернет та зовнішня реклама та рекомендації. А також робота з цільовою аудиторією співробітниками агентства нерхумості.

Дія зовнішньої реклами точкова і направлена на місцеву громадськість. Мова йде про різноманітні транспаранти-перетяжки, рекламні щити, міські вказівники, розклейка.

Що стосується інтернету, то слід відмітити, що для просування об’єктів нерухомості активно використовується пошукова оптимізація сайтів, контекстна та банерна реклама в глобальній мережі.

4 етап – перегляди і обговорення ціни

Покупця завжди цікавить кілька моментів: планування об’єкту нерухомості, стан кімнат, сантехніки, електропроводки, висота стелі, можливість перепланування.

Якщо ж, покупець погодився і готовий обговорювати всі умови продажу нерухомості, то він обов’язково спробує поторгуватися, і тут є особливий вираз – витримати торг.

5 етап – домовленість з покупцем

Якщо покупцеві сподобалась квартира, і він готовий її придбати, обов’язково потрібно оформити договір завдатку для забезпечення подальшого продажу нерухомості.

6 етап – перевірка, підготовка угоди, збір документів

Після того як складено всі папери і отриманий завдаток за квартиру, починається підготовка самої нотаріальної угоди відчуження об’єкта  нерухомості, тобто збір документів.

7 етап – нотаріус, реєстрація

Після укладання угоди купівлі-продажу продавець отримує нотаріальну копію договору купівлі-продажу. Покупець отримує оригінал договору купівлі-продажу та виписку з єдиного Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію його як власника придбаної квартири.

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!