Податок на нерухоме майно

З 01 січня 2021 року в Україні збільшено  податок на квадратні метри, що перевищують встановлену норму. За кожен квадратний метр понад пільгову площу для житлової та нежитлової нерухомості доведеться платити 70,8 гривень.

Така ставка податку застосовується до площі нерухомого майна, яка перевищує 120 квадратних метрів для будинків і 60 квадратних метрів для квартир.

Наприклад. За квартиру площею 80 кв. метрів (20 кв. м вище норми) доведеться заплатити податок у 1416 гривень.

Власники квартир площею понад 300 квадратних метрів і будинків понад 500 квадратних метрів зобов’язані заплатити додатковий податок в розмірі 25 тис.грн.

 

Перелік документів, необхідних для укладення договору купівлі-продажу об’єкту нерухомості (квартири, будинку, земельної ділянки, нежитлового приміщення)

Перелік документів,

 необхідних для укладення договору купівлі-продажу об’єкту нерухомості (квартири, будинку, земельної ділянки, нежитлового приміщення)

Для продавця:

  1. Правовстановлюючі документи:

– Свідоцтво про право власності ( про право на спадщину за заповітом або за законом; про право власності на частку в спільному майні подружжя;  про придбання нерухомості з публічних торгів);

– Договори купівлі-продажу (міни, дарування,  довічного утримання);

– Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно;

– Державний акт на право колективної чи приватної власності на землю;

  1. Технічний паспорт на об’єкт нерухомості (площа об’єкту нерухомості повинна співпадати з правовстановлюючими документами)
  2. Експертна оцінка нерухомості.
  3. Довідка Форми-2 (з ЖЕКу чи ОСББ про відсутність зареєстрованих осіб) – при продажу житлової нерухомості.
  4. Довідка про відсутність заборгованостей по комунальним платежам (з ЖЕКу, ОСББ чи спец. служб (світло, газ, вода, квартплата).
  5. Паспорт та ідентифікаційний номер всіх власників нерухомості.
  6. Свідоцтво про зміну прізвища, імені, по-батькові (якщо мало місце).
  7. Свідоцтво про шлюб (якщо таке має місце).

Для покупця:

  1. Паспорт та ідентифікаційний номер покупця нерухомості.
  2. Паспорт та ідентифікаційний номер дружини/чоловіка покупця нерухомості (якщо таке має місце).
  3. Свідоцтво про зміну прізвища, імені, по-батькові (якщо мало місце).
  4. Свідоцтво про шлюб (якщо таке має місце).

Співпраця забудовника та агентів з нерухомості

6-го лютого, в Чернівцях, в медіа-центрі «BELLE VUE» пройшла зустріч операторів ринку нерухомості із забудовником — Саєвським Мирославом Анатолієвичем.
В процесі діалогу обговорювали :
•технології будівництва у місті Чернівці
•зміни державних будівельних норм
•ціноутворення вартості квадратного метра в сигменті первинного житла
•перспективи та ризики в інвестуванні в будову на етапі «котлавану»
•успішні реалізовані кейси
•проекти що зараз перебувають на етапі будівництва
Організатор зустрічі ЧРВ АФНУ
Чернівецьке регіональне відділення асоціації фахівців з нерухомості (рієлторів) України

Вибираючи житло для себе — обирайте найкраще, для інвестування з метою заробітку – найліквідніше, якщо визначаєтесь з житловим комплексом – обертайте надійного забудовника.

І пам‘ятайте: купівля житла це не на все життя, в майбутньому його можна продати і купити ще краще.

З повагою,
ЧРВ АФНУ

#ЧРВ_АФНУ #сертифікованіріелтори
#АФНУ
#АСНУ
#новобудовиЧернівці

04.12.2019 р. у приміщенні “Міні Бос”, що на проспекті Незалежності 119, пройшла досить цікава й пізнавальна зустріч ріелторів м. Чернівці з представниками банківської сфери за участю керуючих відділень ОТП Банку та Правекс Банку: Жук Галиною Василівною та Стрілецьким Володимиром Мирославовичем.

На зустрічі були підняті питання, що стосуються різних видів кредитування, кредиту на житло, іпотеку тощо.

На сьогоднішній день кредитування – це Ваша унікальна можливість втілити в життя свій план або здійснити свою мрію на вигідних умовах.

Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!